Välkommen till min blogg :)



Startar denna blogg för att skriva om lite allt möjligt i mitt liv, de mesta kommer handla om träningen och sen så märker vi! :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag började tränade Januari 2009, då jag insåg att jag va väldigt underviktig och va tvungen att göra något åt detta.
Vägde Ca 52-53kg på 177cm. Började lite smått på gymmet, kunde inte så mycket så tittade på de flesta första månaderna, och ökade riktigt bra ändå!
jan 2009 Vikt: 52-54

Bänkpress:40kgx1
Marklyft 60kgx1
knäböj 30kgx5
Hantelpress: 10kgx5
Chins: kvx1
Dips: kvx2-3?
Militärpress 20kg
Hantelcurl: 10kgx2-3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ungefär 1 år senare, hade jag gått upp ungefär 20kg, Helt utan kosttillskott, bara hård träning samt mat :)

Stats jan 2010 Vikt: 74


bänkpress: 100kgx1 (+60)
Marklyft 130kgx1 (+70kg)
knäböj 100kgx3-4? (+70kg)
Hantelpress: 40gx2 - 35kgx6 (+30kg)
Chins: kvx12 (+11st)
Dips: kvx30 (+28st)
Militärpress 55kgx4 (+35kg)
Hantelcurl: 25kgx4 (+15kg)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sommaren kom och jag slutade träna helt, hade upp uppehåll på ungefär 4 månader på grund av festade, resor bl.a och där jag gick ner 5-6kg.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skolan började igen, Rutinen började komma tillbaka, började träna igen samt började läsa på om kost, träning och allt där imellan :) körde på till december månad, sen tog jag paus under hela december.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter jullovet så bestämde jag mig för att detta år skulle bli riktigt hårt, satte ihop nytt schema, nytt kostschema och ändrade helt upplägget på träningen, Kör på så hårt nu så jag knappt kan gå efter träningen, så vi får väll se när detta år är slut!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagsformsbilder
NO PAIN NO GAIN, NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: nikita

oh gilla

2011-03-14 @ 00:38:15
URL: http://typnikita.blogg.se/
Postat av: MARRE

BRA KEVIN :)))))))

2011-03-14 @ 08:37:49
Postat av: ''Jocke''

Men snyggare!

2011-03-16 @ 18:08:30
URL: http://www.nattstad.se/Louise.Markussen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0